2010. november 21., vasárnap

Várkastély a Nyolcszegleten

Konyhák gyöngye

Nagy fába vágtam tavaly a fejszémet, és végül nem is fogpiszkáló lett a végeredmény... Viszont igen csak jó dolog benne lakozni! Hogy hogy nem őrültem meg eközben, annak okát máig rejtély övezi.
Minden saját tervezés. Főleg a csempészésekre vagyok büszke. A mintázatokat is nagy kedvvel találtam ki. Nem mellesleg a lapocskák átlagára 1.200 Ft /m2 volt... A konyhatervet az IKEA honlapjáról letöltött programmal bütyköltem. Mindeközben nagyformátumú netes vásárlóvá avattam magamagamat.
A képek sorrendjét a galád blogoldal maga variálja, hogy mi alapján, számomra nem világos. Ehhez a konyha-wc sorrendhez nagyon ragaszkodott... Ismerős:
üdvöz légy a Microsoft Word szép világában. :-)
Update: le- ill. meggyőzve ;-)
A medanszé a félemeleten
Trónterem
A fáradt vándor megpihen

Nincsenek megjegyzések: